Wielkie otwarcie sklepu PSB Mrówka we Wrocławiu -Psarach

W sobotę 7 kwietnia o godzinie 9:00 otworzyły się drzwi 272 sklepu Mrówka w Polsce. Mrówka Wrocław Psary powstała na bazie działającej od 2011 roku Galerii Ogrodniczej Zielone Centrum.  „Biznes Ogrodniczy” uczestniczył w tym wydarzeniu.  Pogoda  dopisała, frekwencja Klientów również. Liczba odwiedzających sklep w ciągu całego dnia przekroczyła 3 tys. osób,  a paragonów było 800

 

Mrówka Wrocław Psary to bardzo nowoczesny obiekt o powierzchni 1 300m² hali sprzedaży z dużym ogrodem zewnętrznym o powierzchni 1 700m². Część ogrodowa jesienią  w tym roku zostanie jeszcze rozbudowana o 600m² nowoczesnej szklarni z automatycznie otwieranym dachem. W kompleksie działa ciesząca się od lat uznaniem SlowFood’owa Restauracja Zielona oraz Kwiaciarnia Zielona. Inwestorem jest notowana na rynku New Connect Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych spółka HORTICO SA z Wrocławia, która oprócz sieci hurtowni ogrodniczych (Wrocław, Lublin, Kalisz i Rzeszów) prowadzi 4 własne centra ogrodnicze we Wrocławiu, Warszawie, Ożarowie Mazowieckim i Lublinie. Nowo otwarta Mrówka powstała w wyniku rebrandingu GO Zielone Centrum we Wrocławiu.

W ramach kampanii reklamowej przed otwarciem Mrówki Wrocław Psary odbył się kolportaż własnej mutacji kwietniowej gazetki reklamowej w nakładzie  18 tys. egzemplarzy, kampania billboardowa na 20 nośnikach, kapania reklamowa na ekranach  TV w autobusach komunikacji miejskiej, reklama na lokalnych festynach i kiermaszach odbywających się w okolicznych wsiach, informacje w mediach społecznościowym oraz wiele niestandardowych działań, w których spółka HORTICO ma spore doświadczenie.

W otwarciu uczestniczyły również lokalne władze Gminy reprezentowane przez Wójta oraz przedstawiciele mediów branżowych w tym wydawca „Biznesu Ogrodniczego”. Pierwsi klienci weszli do środka zaproszeni przez konferansjera i hostessy w strojach mrówek.   Oprócz możliwości zrobienia zakupów z kwietniowej gazetki, na klientów czekała masa atrakcji. Pierwszy klient został nagrodzony i obdarowany prezentami, wszyscy natomiast otrzymali piękne i kolorowe bratki. Podczas zakupów rozdawane były drobne firmowe gadżety oraz cukierki, a za każde wydane 50 zł klienci otrzymywali bon na poczęstunek z grilla.  Czas przy kasach był umilany przez klauna Janka oraz zdrowy poczęstunek, serwowany przez kelnerki z Restauracji Zielonej.

Przed sklepem znalazły się atrakcje dla najmłodszych – malowanie twarzy, dmuchańce oraz turnieje piłkarskie, które dostarczyły dzieciom mnóstwo radości i satysfakcji, podczas, gdy rodzice oddali się przyjemności robienia zakupów.

Organizowane były również konkursy z atrakcyjnymi nagrodami – co godzinę sprawdzane były  nietypowe umiejętności  klientów, np. kto dłużej utrzyma proszki do prania na wyprostowanych rękach. Moment kulminacyjny nastąpił o godzinie 17:00, gdy  ogłoszone zostały wyniki loterii „pomarańczowa betoniarka”. W koszykach  klientów tego dnia dominowały rośliny zewnętrzne oraz narzędzia ogrodnicze i akcesoria  do grillowania.

Pogoda  dopisała, frekwencja klientów również. Liczba odwiedzających sklep w ciągu całego dnia (9.00 – 19.00) przekroczyła 3 tys. osób a paragonów było 800. Załoga w dniu otarcia liczyła 21 osób.

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie