Stalco Garden – bo sukces ma kolor limonkowy

O nowej marce narzędzi ręcznych i systemach nawadniania Stalco Garden oraz możliwości współpracy opowiada Marek Zając, prezes firmy Stalco

Firma Stalco działa na rynku już prawie 20 lat, dostarczając szeroką gamę narzędzi i technik zamocowań do profesjonalnych i domowych zastosowań, od tego roku w ofercie firmy dostępna jest linia narzędzi Stalco Garden. Dlaczego zdecydowali się Państwo wprowadzić zupełnie nową kategorię produktów skierowaną do branży ogrodniczej?

Współczesny rynek ma szerokie grono wymagających klientów. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku i przede wszystkim naszych wieloletnich klientów postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o linię narzędzi ogrodniczych Stalco Garden. Produkty te mają przeznaczenie zarówno do pielęgnacji ogrodów, jak i cięższych prac, np. budowlanych. Jesteśmy firmą, która stawia na kompleksową ofertę asortymentu, dlatego ciągle staramy się odpowiadać na oczekiwania rynku. W tej chwili mamy 8 grup produktowych, dzięki czemu klient ma możliwość wyboru i zaopatrzenia się u jednego dostawcy.

 

Co wyróżnia markę Stalco Garden?

Stalco Garden to linia produktów, które przede wszystkim wyróżniają się dobrą jakością w stosunku do ceny, którą proponujemy. Po drugie – szerokością oferty zarówno systemów nawadniania, jak również narzędzi do pielęgnacji gleby, dzięki temu klient ma wybór wśród 3 jakości jednego produktu. Ogromnym atutem z całą pewnością jest również dobór kolorystyki. Limonkowo-szare produkty przyciągają uwagę, są po prostu atrakcyjne wizualnie, dzięki czemu klient z przyjemnością będzie sięgał po nie na półce.

 

Na ogrodniczym rynku w Polsce jest duża podaż, a w sklepach miejsce jest ograniczone. Czy jest jeszcze miejsce na kolejną markę? Dlaczego sklep lub centrum ogrodnicze powinno zdecydować się na współpracę z firmą Stalco?

To prawda, na rynku ogrodniczym w Polsce jest sporo dostawców. Jednak wyróżnia nas dbałość o kompleksową i fachową obsługę klientów. Zapewniamy pełen serwis, oznacza to, że wprowadzając towar do punktu handlowego oferujemy pomoc w sprzedaży, jak i pełne wsparcie w ułożeniu oraz eksponowaniu towaru, wizualizacji i aranżacji wnętrza sklepu. Proponujemy różne formy prezentowania produktów – rozpoczynając od standardowych, takich jak ekspozycja regałowa, po mniejsze rozwiązania typu stojaki czy wyspy, które równie atrakcyjnie eksponują ofertę czy to systemów nawadniania, czy narzędzi do pielęgnacji ogrodu.

 

Jakie są najważniejsze cele firmy na najbliższych kilka lat?

Najważniejszym celem, do którego dążymy jest budowanie rozpoznawalności marki, a także zwiększenie popularności obecnych działów produktowych na rynku. Staramy się być elastyczni i słuchać klientów, z którymi wspólnie pracujemy nad rozwojem oferty. Skupiamy się na kompleksowym wspieraniu punktów handlowych, a także profesjonalnej obsłudze.

Jakie działania są najważniejsze w strategii rozwoju marki w Polsce? 

Nasza firma działa na rynku tradycyjnym i tu chcemy skupić swoją uwagę, jeśli chodzi o narzędzia ogrodnicze. Oferta produktów do pielęgnacji gleby, narzędzi tnących oraz systemy nawadniania Stalco Garden zaprezentowaliśmy na początku tego roku i cały czas staramy się pracować nad ofertą tak, aby wyjść naprzeciw wymaganiom rynku. Oprócz rozwoju działu i oferty produktowej, stawiamy na działania marketingowe, które pomogą zbudować świadomość marki.

 

W ofercie Stalco Garden dostępne są grabie, siekiery, narzędzia mini, sekatory i nożyce, wszystko w barwach limonkowo-szarych. Czy oferta będzie jeszcze rozbudowywana. Jakie są plany?

Jesteśmy firmą, która ciągle ulepsza swoje produkty i dba o rozwój. Takie same założenia mamy co do nowości, jaką jest dział Stalco Garden. Wprowadziliśmy w tej linii prawie 200 produktów, zależy nam, żeby dobrze zadebiutowały na rynku. Chcemy, aby ta oferta spełniała oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów oraz by marka Stalco Garden stała się rozpoznawalna na rynku ogrodniczym.

REKLAMA