Nowa, uaktualniona edycja jedynego na rynku magazynu o sprzedaży sprzętu zmechanizowanego, narzędzi ręcznych, sprzętu do nawadniania oraz asortymentu POND już w maju trafi do wszystkich czytelników „Biznesu Ogrodniczego”.
Czy sprzęt elektryczny w perspektywie kilku lat zniknie z rynku? Czy i kiedy sprzedaż robotów koszących osiągnie w Polsce poziom notowany w Europie Zachodniej? Czy na rynku narzędzi ręcznych jest miejsce dla kolejnych producentów? Jak zmieniają się potrzeby konsumentów kupujących asortyment do nawadniania? Jakie trendy przedstawione w najnowszej wersji Globalnego Raportu Ogrodniczego zmienią handel?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań już w maju w magazynie „GardenTechnika”.
Tylko w „GardenTechnice”:
– najnowsze dane dotyczące sprzedaży sprzętu do pielęgnacji ogrodów,
– najważniejsze nowości produktowe na sezon 2018,
– wzorcowe rozwiązania ekspozycyjne,
– najlepiej rotujące produkty,
– ekskluzywne wywiady, komentarze eksperckie, analiza perspektyw rozwoju rynku.
W „GardenTechnice” – obok informacji o głównych grupach produktowych: sprzęcie zmechanizowanym, narzędziach ręcznych, asortymencie do nawadniania, produktach POND – nie zabraknie również danych o sprzedaży produktów komplementarnych – ostrzy, żyłek, olei do sprzętu z silnikami spalinowymi, a także opryskiwaczy, narzędzi do majsterkowania i odzieży ochronnej.
Ponadto – po raz pierwszy w „GardenTechnice” – zaprezentujemy pełny katalog nowości produktowych na sezon 2018.
„GardenTechnika” to skuteczne narzędzie marketingowe wspierające sprzedaż, umożliwiające rozbudowanie dystrybucji, wspomagające proces budowania marki. Magazyn docierający do kilku tysięcy właścicieli sklepów, centrów i hurtowni ogrodniczych, punktów dealerskich oraz kupców sieci DIY już w maju na rynku.
Zapraszamy do współpracy!
Agnieszka Idziak – agnieszka.idziak@biznes-ogrodniczy.pl
Renata Aleksandrzak – renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl
Michał Gradowski – michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl
Jakub Borkowski – jakub.borkowski@biznes-ogrodniczy.pl