Najnowsze
Wiosenny kalendarz sprzedaży roślin ogrodowych
11 kwietnia, 2023
Sprzedawco, to ostatni dzwonek, aby rozpocząć aktywną działalność w sieci. Według danych OLX – największego…...
Mintel: trendy na globalnym rynku konsumenckim
2 marca, 2023
Firma badawcza Mintel opublikowała analizę trendów i prognozy na rok 2023. Raport powstał w oparciu…...
Perspektywy dla rynku podłoży
19 grudnia, 2022
Dwa „pandemiczne” sezony były okresem bardzo dużych wzrostów sprzedaży podłoży z segmentu hobby, podobnie jak…...
Warto wiedzieć
Nowoczesna ekspozycja z firmą Agro-Sur
20 sierpnia, 2019
Stoły ekspozycyjne pozwalają doskonale zapanować nad przestrzenią i porządkują asortyment…...
Odzież robocza nowej generacji
4 lipca, 2019
Konsumenci wręcz pokochali ubrania dedykowane do różnych rodzajów aktywności –…...
Sprzęt ogrodniczy – nowe rozdanie
5 czerwca, 2019
Zdaniem producentów aktualną sytuację na rynku zmechanizowanych urządzeń do pielęgnacji…...
Wygląd to nie wszystko – komunikacja marketingowa w sklepie ogrodniczym
29 maja, 2019
Nawet najlepiej zaaranżowany sklep nie będzie przynosił zysków, jeśli nie…...
Centrum z duszą
29 maja, 2019
OGRÓD ZAWADY 19 Centrum Ogrodnicze to bez wątpienia największa przestrzeń…...
Kalendarz GREENERY – 2019
29 kwietnia, 2019
Giełda roślin GREENERY to projekt stworzony przez Hortorus Bartosiewicz Sp.J.,…...
Customer experience – emocje, które budują paragon
20 marca, 2019
Badania udowadniają, że ok. 70% klientów podejmuje decyzje o zakupie…...
Czas na kompost?
25 maja, 2017
Gdyby spojrzeć jedynie na ofertę produktów przyspieszających kompostowanie, co roku…...
REKLAMA