Najnowsze
Do trzech razy sztuka?
14 grudnia, 2021
Choć wydawało się, że rekordowy, ubiegłoroczny sezon będzie trudny do powtórzenia, to wielu producentów także…...
KRONEN gotowy na nowy sezon
29 listopada, 2021
Zainteresowanie ogrodnictwem rośnie, ale – aby w pełni wykorzystać potencjał tego trendu – warto zagwarantować…...
Dom i Ogród – przyciągamy klientów przez cały rok
24 listopada, 2021
Szeroki asortyment, także spoza branży ogrodniczej, zaangażowanie właścicieli w codzienne zarządzenie centrum i sprawdzony, przeszkolony…...
Aktualności
Nowy kierunek w firmie Form-Plastic
1 kwietnia, 2019
Jako jedyni na rynku produkujemy w technologii rozdmuchu niezwykle popularne…...
Kolejny przystanek #RWO
1 kwietnia, 2019
W ten weekend zdecydowanie przełamaliśmy monopol bratków na obsługę Rodzinnych…...
Marki własne receptą na sukces hurtowni
28 marca, 2019
Duża konkurencja na rynku hurtowym często prowadzi do wyniszczającej polityki…...
Obsługa klienta – jak budować najlepsze customer experience?
26 marca, 2019
Budowanie relacji z klientami zaczyna się już od momentu, w…...
Customer experience – emocje, które budują paragon
20 marca, 2019
Badania udowadniają, że ok. 70% klientów podejmuje decyzje o zakupie…...
Oleo-Mac gotowy na nowe wyzwania
19 marca, 2019
Polski rynek jest niezwykle ważny dla Grupy Emak: pod względem…...
Substancje aktywne w świetle przepisów UE
12 marca, 2019
W poniedziałek 18 marca w Golden Floor Tower odbędzie się…...
Francja sprzyja pszczołom
12 marca, 2019
Francja zostaje pierwszym krajem, który zakazał stosowania wszystkich pestycydów zabójczych…...
Doskonały początek sezonu
12 marca, 2019
W pierwszym tygodniu marca 2019 sprzedaż roślin w angielskich centrach…...
Wiosenne przebudzenie!
12 marca, 2019
Kolejne spotkania w ramach tegorocznej trasy RWO za nami. Tym…...
REKLAMA