Najnowsze
Zielony ShowRoom już 15-17.11
14 października, 2021
To VII edycja ogólnopolskiej, przedsezonowej wystawy o charakterze B2B. Formuła na stałe wpisała się w…...
Zielone Miasto Europy
4 października, 2021
W trzynastu krajach UE ruszyła w tym roku kampania „More Green Cities for Europe”, czyli…...
Jak przeprowadzić klienta po punktach styku z marką?
25 września, 2021
Touchpoint to moment, w którym konsument spotyka się z daną firmą przed, w czasie lub…...
Aktualności
„Zrównoważony rozwój i zmiany klimatyczne” to główne tematy tegorocznych targów IPM Essen, które odbyły się w dniach 22-25 stycznia
29 stycznia, 2019
"Zrównoważony rozwój i zmiany klimatyczne" to główne tematy tegorocznych targów…...
Czego pragną klienci?
29 stycznia, 2019
Odpowiedź na to pytanie pozornie wydaje się prosta, bo zdecydowana…...
Centrum ogrodnicze oddam w dobre ręce
29 stycznia, 2019
Status „na sprzedaż” będzie miało w przyszłości coraz więcej sklepów…...
EkoDarPol na ekologicznym szlaku
21 stycznia, 2019
EkoDarPol na ekologicznym szlaku Ogrodnik z fajką i EKOLOGICZNY KĄCIK…...
Trendy, o których warto wiedzieć
21 stycznia, 2019
Wabi-Sabi, Be Real czy niewidoczność to trendy, o których w…...
„BO” podbija social media
21 stycznia, 2019
Spółka Media Experts, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”, konsekwentnie inwestuje w rozwój…...
Zielone święto coraz bliżej
21 stycznia, 2019
Już we wtorek 22 stycznia branża szkółkarska spotka się na…...
Efektywne i konkretne
15 stycznia, 2019
W dniach 11-12 stycznia odbyła się IX edycja targów zatowarowaniowych…...
Nowe centrum w Żorach
15 stycznia, 2019
W Żorach 1 marca zostanie otwarte wzorcowe Centrum Ogrodnicze GreenHouse,…...
Doskonała frekwencja
15 stycznia, 2019
– Targi były owocne. Jesteśmy bardzo zadowoleni – tak spotkanie…...
REKLAMA