Portal Branży Ogrodniczej

Akademia Biznesu Ogrodniczego

0

Druga odsłona Akademii Biznesu Ogrodniczego odbędzie się podczas targów gardenCONTRACTING  8 listopada w Łodzi w godz. od 12-15. Szkolenie jest bezpłatne, zostały już ostatnie miejsca

Aż 7/10 właścicieli sklepów ogrodniczych ma problem z właściwym zarządzaniem swoją placówką. Z myślą o nich wydawca „Biznesu Ogrodniczego” stworzył Akademię Biznesu Ogrodniczego, cykl szkoleń mający na celu podnieść  kompetencje managerskie. To profesjonalne wykłady z zakresu handlu, marketingu i psychologii sprzedaży. Akademia Biznesu Ogrodniczego to doskonałe narzędzie zacieśniające relacje pomiędzy sklepami a producentami, dystrybutorami i hurtowniami.

Podczas spotkania dr Marek Borowiński,  shop doctor, specjalista od zwiększania sprzedaży oraz visual merchandisingu, który od wielu lat prowadzi handlowe audyty, szkolenia i wykłady, autor „Sklepowych rewolucji” – pierwszego programu telewizyjnego, w którym „lekarz sklepów” ratuje polskie biznesy i doradza ich właścicielom, podpowie
jak ściągnąć klienta do centrum ogrodniczego, przybliży nowe trendy w handlu detalicznym, opowie jak mózg klienta postrzega centrum ogrodnicze oraz jak zwiększyć sprzedaż.  – Obsługa klienta, wystrój sklepu, aranżacja półki czy dobór odpowiedniego asortymentu to zagadnienia wymagające ciągłego poszerzania wiedzy. Rozumiem właścicieli i wiem, że wielu z nich tempo zmian na rynku po prostu przytłacza. Będę ich zachęcał do otwarcia się na moje uwagi, dlatego że ja przychodzę ze wskazówkami w prostej i skondensowanej formie. Bardzo często są to działania, które nie generują dużych kosztów po stronie sklepu – mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor, prowadzący I edycję Akademii Biznesu Ogrodniczego.

Program:

12-12:30  Trendy na rynku ogrodniczym

Prowadzący: Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”

 

12:30-13:15 Centrum ogrodnicze widziane oczami klienta, cz. 1

Prowadzący: dr Marek Borowiński, Shop Doctor

 

13:15-13:30 przerwa kawowa

13:30-14:15 Centrum ogrodnicze widziane oczami klienta, cz. 2

Prowadzący: dr Marek Borowiński, Shop Doctor

 

14:15-14:30 przerwa kawowa

14:30-15:00 Nowoczesny konsument, a trendy w handlu

Prowadzący: Alicja Kulbicka, wydawca „Rynku Zoologicznego”

Polecamy

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.